Engin Günaydın (Burhan)


Avrupa Yakası Engin Günaydın (Burhan)

Engin Günaydın, Türk sinema ve tiyatro oyuncusu. ilkönce oto gargara da küçük rol almış olup bir demet tiyotrada zabıta irfan rölü ile adından sözettirmiş daha sonra mehmet ali erbil ve emel sayının baş rolönünü oynadığı aşkım aşkım adlı dizi de aşçı rolunde oynamıştır İlk olarak Zaga programının kısa skeçlerinde çıkan Engin Günaydın, Avrupa Yakası adlı televizyon dizisinde, Burhan Altıntop karakterini canlandırmış ve oldukça ilgi görmüştür. Ayrıca "O Hikayedeki Mal Benim" adında bir stand up gösterisi yapmaktadır. Birçok dizi, sinema ve reklam filmlerinde rol almıştır. Önemli rollerinden biri de "Bir Demet Tiyatro"da canlandırdığı Zabıta İrfan'dır.

3 yorum:

hazal dedi ki...

canımm AVRUPA YAKASI EKİBİ VE BURHAN ABİ.sizlere bayılıyorum en büyük hayranınız benim ki bakın ilk ben yorum katıyorum ben ürgüp ten yazıyorum size tek bi şey sorcam burhan diziden ayrılıyormu? yoksa bu duyduklarımız bi yalan haberden miibaret? zaten gaffur gıdınce cokk cokk üzülük sakın diziden bi başkasını cıkarmayın küseriz ha bu arada kapıcılardan bir atak bekliyoruz hepinizi cccccoooookkkk seviyoruz sizi dizi cekimi icin kapadokyaya bekliyoruz öpüldünüz kapadokyalı hazal

****rock meleği**** dedi ki...

Bence u dizi tam bir komedi~~~~~ dizide en çok sevdiğim oyuncu burhan [engin günaydın]bana çok komik geliyo ~~~~~~ AvRuPa YaKaSı dizisini severek izliyorum~~~~~~~~

asd dedi ki...

teşekkürler..

yahsicazibe-dizi-izle.blogspot.com